Måndag

hejhej
Har precis skyndat mig hem eftersom mamma måste till jobbet
och jag ska vara barnis och lillsyrran som ja är just nu. Hon
dansar runt eftersom jag spelar musik men de är musik som
inte passar in på henne hon är ju bara 6år =).

Har haft skit kul iskolan och allt Fan sandra , sanna babyface , david
och ni andra älsklingar <3 alltid så jävla roligt med er
haha Bästa<3. Så imorgon blir de ingen skola har ju
bara en dag i veckan känns jävligt skönt
Fan o så läser jag inte engelska längre
fyfan vad bra<3=).

Men nu ska jag fixa lite mat till linnis
sedan blir de hm vet inte något iallafall.

LÄNGTAR TILL TJEJKVÄÄLLL MED SANDRA SANNA <3
Vi kommer få de så kul.
Puss på er alla älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0