Måndag

kom precis hem från en halv lång skoldag, har haft det jätte kul idag i skolan hahah sanna är bara för bäst älskardig gumman hoppas vi träffas i veckan som vi snacka om.


Efter skolan gick jag och Sanna och träfffa mamma på torget hon hade köpt jordgubbar mums men jag blev sugen på daim så sanna och jag delade på det så gott, sedan åkte hon hem för vi träffade på Mimmi och dom åker samma buss så kram sen gick dom.

Kanske skulle ut och träffa frida senare underkvällen och ta en prommis någonstans i stan alltid lika skönt att röra på sig och nu när de är så skönt ute också. Men just nu ska jag vel bara vara hemma och ta de lugnt ett tag mamma bakar bullar GOTT det måste man ju bara äta sen älskar hennes bullar i bland.;

hejdå skriver nåt litet senare efter prommisen
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0