Måndag :/

Just nu sitter jag i skolan och jobbar lite med en bokrecension hehe, den är snart klar skönt för det här är sista lektionen sen hem och bara ta de lugnt. Ska vel kanske ta en prommis senare om jag hinner har massa annat o göra också som alltid nästan, iallafall det var inte jobbigt i morse iallfall måndagar och gå upp brukar vara kämpiga blää, men just idag var de ganska okej för jag fick ju sova mina timmar i natt de var säkert för att jag drömmde att ja var i thailand hAHA önakar bara att de var så skulle vara jätte skönt faktiskt :).
 Men när man vakna så var de inte så blev faktiskt lite sur för önskade verkligen att nån underbar dröm man drömmer om kunde vara sann men så är de självklart inte :(


jaja ska fortsätta jobba lite nu med svenskan.
kanske skriver något fint senare under dagen puss puss

på er sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0