=)

Har precis kommit hemot skönt hatar att åka buss men det funkar orkar inte gå och dani hade ej tid att köra mig för han gör vel något:)<3.

iallafall ska jag fixa middag snart gott idag blir det laxfile med potatis och hemgjord sås mums så smarigt älskar lax det är fan bäst förutom tacos då.
hoppas man ska hitta på något ikväll kanske går ut och gör nåt sen om jag pallar för det är svin kallt ute ush ush. frös som fan idag hade bara, cardigan och leggings o ett linne på mig svinkallt ju:/. men nu är det skönt att vara hemma och bara softa lite.

Idag blir det mys vid tv kl 8 för då börjar färjan och det måste jag kolla på,
min idol håkan han är bara för bäst:).

Skriver något inlägg senare
ska fixa min middag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0