Regn och rusk =/

tjena
fyfan vilket trist väder det är ute ush inte alls roligt att hitta
på något när det ser ut såhär =/ , har vart
på möte idag också så har bara en timma kvar nu
känns så jävla skönt lixom att det är klart snart
så man kan pusta ut och veta att jag inte ska göra något mera
så jag slipper detta blää de är inte roligt =/.
jaj ska till frida sen gratta gumman lite hon blir 19 imorgon
men ska fira stumpan idag, Men innan blir det film tittande
när det är sånt här väder ute ush :(.

hejsvejs nu på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D



rösta gärna oxå på mig i veckans blogg tävlingen som pågår, om du gillar min blogg! Du hittar till tävlingen via länken på min blogg!



Jag skulle bli oerhört tacksam och väldigt, väldigt glad! puss

2009-07-10 @ 10:41:28
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0