<3

sitter just nu här =/ gör inte spec mkt erika kom över så
hon gick precis för hon skulle gå ut med sina hundar
sen kommer hon tillbaka glo nån film med henne eller något blir det <3.

Fan idag gick datan sönder så sitter just nu med syrrans bärbara data
för mamma ska handla ny hårddisk eftersom våran brann eller vad
det nu var =/ allt som jag hade sparat är lixom förstört faaaann säger jag bara
filmer musik allt =/=(
finns inge att göra åt det bara gilla läget lixom .

SNNART ÄR DET MÅNDAG'
då blir det  kryssning är så jävla glad
att frida hänger på hahha vi ska ha as roligt bruden du och jag ombord på
cindrella ragga upp lite snyggt ehhe ne man vet aldrig
man kan ju alltid träffa trevliga och prata med sånt är roligt <3

NU ska jag öppna åt erika bye
åter imorgon med något inlägg typ de ja ska ta med mig
ombord och det<3


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0