<3

Igår blev jag grattad på min 18årsdag vi var ca 11 pers lite kussar och sådant
kul:) vi käkade på bambocity en riktigt trevlig kväll blev det, Och tack
så mkt för allt fint jag fick av er <3. Man kanske borde skicka in i tidningen och tacka
hm ? får se hur jag gör. Iallafall idag blir det hemma grej med massa god mat och dryck
kommer lite fölk najsnajs synd att ej frida kan komma men hon fick förhinder
gör mig inget vi ska ju ha kul snart du och jag bebe :). Måste städa rummet phuu kan juu lixom inte
se ut som 7 riktigt svåra år, Min chef kommer iallafall idah kulkul men hon skulle
jobba lite först det skulle jag egentligen också ha gjort men fick ledigt så himla skönt,
jobbar eventuellt imorn men inte så många timmar skönt det :).
men nu ska jag käka lite frulle sedan vänta på mamma och tony så
ska vi hämta maten som är ikväll.

Kramar på er alla<3. två dagar kvar sedan är man 18År<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0