Tisdag =/

hejhej
har inte blogat nu på ett tag har inte
pallat igen. För har jobbat länge och orkar inte sätta
mig vid en data när jag kommer hem fyy, de finns
annat jag måste göra då.

Idah blev de en as jobbig dag fyyfan säger jag
känns som om dagen aldrig ville ta slut bara stog och
jobba och jobba tiden stog still för mig =/ inte
alls kul när man är trött och vill hem och vila sig lite o de.
Ska vel bara glo lite tv innan de blir sängen för mig och det.
=).
I helgen blir det åfesten iallafall kulkul var inte där
i helgen bara i söndags ett litet tag men de var skit dött då blää,
Drog hem typ tolv och sov sen upp halv 6 ush var as trött
men de är jag alltid när jag ska kliva upp på
morgonen vill bara ligga kvar ett tag till men de hinner inte jag=(.

jajaj nu ska jag vel glo tvn oh
sedan kanske lite prat på bänken ett
tag innan sängen väntar <3..

hejsvejs hoppas jag hinner med
något bloggande imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0