sool <3

hejhej
kom hem ungefär vid halv 8 i morse somna
hos kusinerna i natt och orka inte åka hem de var
mörkt och hade ingen lust att ta bussen fyfan =/.
Så pappa somna på soffan och jag i kussens säng fyfan
vilken hård madrass du har oliver , sov typ högst två tre timmar
sen kunde jag inte mera var bara att pallra mig upp och
kolla om pappa var vaken så kan kunde köra mig hem o de.

iallafall så grilla vi igår as gott pappa hade
handlat kött i syndbyholm skit gott blev de så vi satt och
hade det jätte trevligt igår ,och skratta :).
Så satt vi och snacka om thailand så vi drar i
feb ditt i 2 veckor :) najsnajs komma bort
från detta skit .

Men nu ska jag fortsätta med mitt
åter igen puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0