Skolstart

hejhej
har precis käkat frukost och sånt , och tagit fram
vad jag ska sätta på mig för något inför skolan idag :).
Känns kul att den är igång igen och
vardagen kan börja. Fast jag har ju redan haft vardag
nästan hela sommaren eftersom jag jobbat och allt
hehhe kul ju, tyckte de kändes as skönt att ligga
till tio över 7 idag, Ni måste tro att jag är sjuk el något fan
hehe men sån är jag kan verkligen inte sova länge..

iallafall ska duscha strax och sånt fixa mig
fast jag börjar inte förn ett men ska möta
sanna och sandra på stan innan vi börjar
för vi går i samma klass har saknat er fucking mkt fan
hela sommarn ju =/ .

jajja nu ska jag göra mitt
hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0