Regn =(

hejhej
har jobbat idag också , gansk mkt att göra
eftersom dom flästa äter samma mat som de andra som
kommer så blir att springa emallan köket och kassan hela
tiden hehe*:). Men tur när man kan sätta sig ner sen och de
har lugnat ner sig.

Kom iallfall hem vid ungefär halv 4 satt och tog
det lungt ett tag sedan blev de duschen som
gällde, och konsum hehe syrran ville ha chocklad
så följde med henne hon kan ju inte gå själv hon är
ju bara 6år lixom. Så kom hem nyss ungefär satt mig här
'och glodde data lite och sånt, innan jag ska kolla
tv för något skit är de vel jag kan glo på ikväll
innan de blir sängen och jobb för min del.

hejsvesj nu ska jag inte skriva så mkt mera
idag blir nog något inlägg imorn
ëfter jobbet skulle jag tro,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0