Regn hela dagen =/

hejhej
har inte bloggat på ett tag nu för skolan har börjat
och allt har inte hunnit med detta än eftersom skolan
går före just nu fan sista året och de känns as skönt
fan sen blir de studenten för min del och jobba hahhha
som jag gör annars också.''

Har vel inte gjort så mkt denna vecka mer än
har vart i skolan och träffat alla älsklingar igen
som man saknat och skit <3 kul fan .
Sen i söndags så var jag på tuna park och
handla nya skor och hårfärg smink och sånt,
de blev ett par björnborg från scorett skit snygga
e dom iallafall men skavsår har man ju hhee, men fan
ville ha dom så var tvungen och köpa dom direkt.
Oh så köpte jag mineralsmink skit bra fan bättre
att slänga några lappar mera än vanligt skit  ush de ska
vara bra och inte fläcksmink..

nu ska jag städa rummet fan
stökigt som jag  vet inte vad så bara att
sätta igång ,
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0