kräftskiva

hej
Träffade pappa ett tag igår käkade donken och prata lite om
att vi ska utomlands i februari med kusinerna antingen mexiko el thailand
men dom flesta vill vel till mexiko de vore ju en dröm att få åka ditt
lixom sola bada när de är svinkallt här hemma ush, skönt att ¨få komma
bort då i några veckor och bara njuta , koppla av <3 :).

iallafall efter jag och josse vart hos pappa drog  vi till
maria träffa henne och prata lite lyssna på musik och hade
de allmänt trevligt för min del så kul och få träffa henne har ju
inte varit där på ett bra tag nu så kändes skönt att få komma ditt
och hälsa på henne hon var endå ensam, med barna så varför
inte göra henne glad att dyka upp och roligt <3.
Vi gick vel hem ungefär vid halv två typ tror jag hehe, jävligt skumma
människor ute vid den tiden ush först nån som puss oss genom rutan han såg helt
jävla äklig ut och sen nåt psykfall som stog och skrek på några människor heheh fyfan man
ser mkt i den här stan som man inte annars lägger märke till = ush snuskgubbar.

jaja idag ska jag till farmor och farfar med kusinerna syrran och pappa
vi ska ha kräftskiva där kräftor är gott men jag menar asså
dagen efter är inte så rolig för mig fy min mage rensas ushush , men jag
måste tvärr äta det för jag äter de lixom en ¨gång per ¨år
så då kan min mage få stå ut lite med smärta imorgon bitti elhur.
Vi kommer vel antagligen vara där ett bra tag som vi brukar ,
de kan ju bli roligt endå om man har någon i sin ålder att prata
med som vi har förstors kusinerna. Kul att man slipper sitta
där själv för då dör man i förtid alla gamla ska bara prata om sitt och hur
bra allt var på doms tid och de har man hört ett antal gånger
i mitt liv.

Nu ska jag fortsätta med städningen el den är klar
ska bara byta lakan och hoppa in i ducshen
byebye<3 kanske skriver något senare
det beror på när jaag är hemma och det.
puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0