; Fredag

Nu har jag verkligen glömt bort detta med bloggen har lixom inte hunnit med och skriva något. Eller jag har vel helt enkelt inte orkat skriva något har varit så trött att duschen har.
Har kommit i första han sedan typ myskläderna , tv och SÄNGEN.
Måste verkligen tA detta på riktigt nu för jag har alltid något nytt att berätta om,
en sak iallafall som jag har gjort är att jag blivit brunett inget mer blont för mig
el man vet ju inte kanske ändrar mig nångång och vill ha tillbaka till min riktiga hårfärg=(.
Men just nu funderar jag på att färga lite mörkare än vad jag har nu men det är fint just nu
men vill typ springa iväg nu och handla mörkare men men fåse hur det blir. =/.

Kväll blir de inte så mkt att hitta på mer än att typ glo lite
filmer och sånt, sedan typ sängen för är as trött och seeg som
fan =/ alltid fucking fredagar tur man är ledig denna helg också
och kan vila upp sig lite för nästa vecka blir det as mkt att göra
fyyyyfan :) <3 men så är det ju.

jaja nu blir det tvn och duschen
hejsvejs åter imorgon bitti med något
som jag vill berätta om .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0