Lördag

hejhej

vakna ungefär för ett tag sedan , skönt har sovit as skönt i natt
fan somna as tidigt igår vad skit trött eftersom jag jobbat igen och de.
Så ´ska vel hoppa in i duschen snart för börjar jobba kl 12 , kul de
är några som hyrt lokalen så vi ska fixa lite och sånt med mat och de dom
beställt.

Igår blev de inte så mkt att göra tog de lugnt ett tag bara framför tvn
sedan somna jag som en stock och kom inte ihåg hur jag somna haha
men så kan de bli ibland när man är lite halv seg och de, så skönt bara
när man kommer hem från jobbet och kan ta de extra lugnt koppla av
och allt så skönt säger jag bara <3 :) .

men nu ska jag inte skriva så mkt mera
här.  utom att jag ska åka på kryssning 
i dec hahah as kul är ju 18 då så kan bara åka
en båt och den är jävligt fin kan jag tala om <3.

hejsvejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0