Tisdag o kallt =/

hejhej
blev lång dag att jobba idag skit mycket att göra. Plus att vi skulle köra ut smörgåsar o snittar sammanlagt ca 180 personer phuu blev det efteråt när man kommit hemmot man blev ju
ganska trött när man kom eftersom då kopplar man av och sätter sig ner
i soffan el något.
Men iallafall skönt nu att har duschat och sätte på mig
myskläder skänt skönt :).
Säger bara såhär fyfan vad jag har ont i fötterna dom känns
as svullna men tror det beror på att man går i jobbskorna hela dagen
och tar av sig dom innan man ska åka hemmot , känns som om jag
går på halvrunda bollar under fötterna =/ skulle verkligen behöva fotmassage men synd att man är
så himla kittlig underfötterna hahah:).


men nu ska jag kolla lite tv
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0