Måndag

Ush nu märker man att vintern börja komma det är skit kallt och allt nu har vinterjacka
redan fast det endå bara är oktober =/ man brukar kunna gå i tunna kläder och skit
men inte längre synd synd säger jag bara. Men en sak är ju positivt med att det blir
vinter snart är ju att jag blir 18 år då jippi har verkligen längtat tur att tiden går snabbt
för det har den verkligen gjort den sista tiden.

Var iallafall i skolan idag kulkul haha som alltid med sandra min
bebe ,¨såå bääst med dig alltså, Idah man trodde du hade
gått på någonting du skratta åt allt typ haha men söt endå.
¨jag och sandra typ bara längtar till lövgärdet börjar haha älskade hatade
förort bästa serien.

Men nu ska jag kolla tvn
cíao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0