torsdag då inge vidare

hejhej
nu sitter jag bara här och funderar , hm har precis pratat med icastenby.
Jag beställde fest mat till den 5 dec för ca 10 pers det kostar ungefär 900 kr,
ganska bra pris för jag orkar lixom inte stå och laga något , när man jämt
står i smeten på jobbet med alla festrätter så man blir trött när man kommer hem.
Så ringde iaf till dom och fixade allt. En skittrevlig ung kille i tel undrar
hur han ser ut hm? ja de kanske är han man möter den 5 dec när jag ska hämta grejerna.

Gud jag förstår ingenting varför bloggar jag inte längre
lika mkt, det handlar inte längre om att jag är trött och
haft mkt på jobbet, jag vet inte heller fan känns bara
så himla tråkigt jag brukar ju alltid ha något att skriva om men tydligen
inte nu förtiden ;.
Jaja så är de med mig iallafall.

Men nu ska jag gå och fixa mig ska dra på
möte snart ush vad tråkigt har verkligen ingen
lust.:).

FRIDA NU HAR JAG BLOGGAT LITE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0