Härlig dag

Började med att jag gick till vilsta för att möta klassen och lärarna vi skulle ha nån utedag idag , jo de blev ju lyckat. Efter ett tag kom sanna så vi satt och snackade ett tag i gräset sedan gick vi till, vilsta resturangen och handla dricka.¨
Vi skulle ju nerot stan idag , men innan så gick vi till mig och träffa mamma o så fixa oss lite.

Handlade faktiskt ett långt linne eller vad man nu ska säga de stog nyhet på
gina så handla de då , varför inte de är en bra butik.
Gick också runt och kolla efter avslutings kläder undrar vad man ska ha på sig hmm, ?
kollade på nåt rosa , o vitt ihop de va gick fint och några enkla skor inge klack här heller
ush de är inte s¨ånt som gäller på sommaren, de är endå så fult blää ,


'jaja nu ska jag fortsätta med mitt

Hoppas man åker upp imrgon iallafall vore så hilma kul
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0