=/ regn igen

har precis kommit hemmot gick med mammsen skönt och gå men endå tråkigt när de regnar i ansiktet på än, så ska vel hoppa in i duschen snart och bara chilla lite o sånt
skönt skönt=).

Läste om therese hon som blev mördad ush, stackar tjej så söt och fin som hon var
beklagar verkligen hennes sorg och tänker på familjen och vännerna nu
som får gå igenom detta, så ni vet jag bryr mig alltid om sånt här hoppas
livet går ann iallafall fast jag vet att de kan vara tungt :(.
tyvärr kunde jag inte heller sluta läsa var bara tvungen

rest in peace therese
hoppas du har det bra d'är du är, fast jag ej kände
dig så tänker jag på det dramatiska som hände
just dig

Lev fint uppe bland änglarna
dina nära och kära finns med dig hela tiden
och vi andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0