Fredag

hejhej
ja nu har man jobbat klart för idag skönt fyra dagar nästa vecka
sedan semester så skönt :) <3.
Har åkt på värsta förskyldningen nu ush inte alls kul nu i värmen den
lär ju inte försvinna när de är sånt här vackert väder :(.
Plus att jag gjorde illa mig i går på glas ett jävligt djupt sår har man på handen
ont de svider som fan :( och bara blöder få ha bandash på för inget
annat hjälper plåster läcker de igenom, och kanske måste sy det
fan asså fösta hgången jag sydde var i benet och då fick jag fan
ingen bedövning så får se hur jag gör vill ju inte heller ha
värsta ärret på handen inte speciellet snyggt :(::(
men men nu ska jag duscha och gå ut sen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0