..

hej
har vart på stan idag hela dagen blev lite shopping hehe köpte en rosa tunika på
ginatricot :) och ett par solbrillor , hehe kul och handla lite
har inte in handlat så mkt den här månaden men lite har jag köpt iallafall:).
Gick och träffa maria på phoneix hon har ju börja jobba där så jag
tog en sallad där med mammsen och prata lite med maria och de hon är jätte
duktig och maten vad jätte god mums:).
Sen efter ett tag kom syster och hennes kompis viktoria och åt dom också
så mamma och jag satt och vänta på dom ett tag sen gick vi alla :). kolla runt lite och
sen gick vi hem, mina flippisar gick sönder på väg hem så fick
gå barfota hela vägen snacka om att fötterna var svarta fyfan.
hahaha,
jjaa nu ska kolla lite tv o sen duscha jobb i morogn tre dagar kvar sen semester så
skönt :).
Puss

Juste hoppas  de gick bra med du som åkte in i stolpen uppe vid 7an
idag fyfan jag gick iallafall fram och fråga om hon behöve hjälp och de men
hon vänta på sin mamma <3
Lycka till nu tkr synd om dig enormt mkt :( hemskt att de blev så

puss hörs sen bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0