söndag :)

tjena'
vakna ungefär nyss gick upp och tog en dusch skönt
kan man säga var as varmt i rummet i natt fast fönstret
var öppet oh det , =/ så  var lite varm när jag vakna.
Idag blir det mest typ packa och tvätta det man ska ha med sig på båten <3 det kommer bli as roligt iallafall de är ju alltid lika roligt att åka båt tkr jag och enu roligare när frida
ska med oxå vi ska dela hytt nice nice <3.
Men man behöver ju inte ta med sig 40 plagg kläder de är bara onödigt
räcker med typ två -tre för mig men en del tar med sig
hela garderoben haha ungefär som om man ska vara borta i två veckor
utomlands.

Nu ska jag glo klart på filmen grogg som jag kolla i natt med
erika men vi kolla ej klart eftersom jag var
as trött och ville sova hahaha typiskt mig och halv sova
när man glor film o det=).


hejsvejs skirver något senare
under dagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0