Fredag

tjena
har inte blivt något bloggande på ett bra tag nu hehe
har inte hunnit med att skriva så mkt :).
Var iallafall i gröna lund igår kul blev
det väntar juist nu på att det ska komma
lite bilder jag kan lägga in i datan och visa min dag på grönan.
Det blir iallafall mkt foto på båten då kommer det
bli as roligt för frida ringde imorse och sa att det gick att
hon kunde vara ledig från jobbet jag blev jätte glad då har
man dig och umgås med hela kvällen =) dansa och allt de där.
Kommer möta henne vid ingången på måndag vid vikingline
för hon kommer från jobbet precis då :).Ja hoppas
bara på ett bra dygn ombord:)<3 kanske raggar lite
hehe vore ju kul orkar lixom inte vara singel längre så
jävla less på det vill hitta nån seriös kille <33 :).

Nu ska jag inte skriva så mkt mera
ta och fixa mig lite nu sen vid 6 ska jag gå till frida för hon
följde med hem i går med efter vi var på grönan
så ska hem ditt idag och äta lite och sen gå hemmot:).<3

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0