jobbig dag =(

hejhej
fyfan idag var det mkt att göra på jobbet kan man säga.
fick jobba som en idiot kändes det som, blev ganska sliten
och trött också har ju inte sovit speciellet mkt i natt heller
eftersom någon jävel hade dunk fest utan för mitt fönster i nån
bil =/ typ fjortismusik och sånt skit=/.

iallafall kom pappa , syster oh hennes kompis
och luncha på jobbet idag trevligt trevligt<3,
sen vänta dom ända tills jag sluta skönt då =)
fast jag behöver ju aldrig gå brukar få skjuss ganska ofta så de är bra
faktiskt <3, ska ju också köpa mitt träningskort denna månad på nåt
träningsgym men vet inte vilket än får vel bli något bra ställe iallafall.

Vill bara ha helg nu fan å-festen börjar ju snart skit kul
ska det bli och gå ner ditt ska nog iallafall till maria nån av helgerna
och umgås lite :) vi kanske går ner tillsammans annars går jag med
några andra :)<3.

jaja nu måste jag fixa lite granna innan de blir
flimtime och sängen <3 .

Puss på er älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0