härlig dag <3

hejhej på er <3
Vakna ungefär vid nio låg kvar till halv tio ,gick upp
tog de lite lugnt ett tag innan vi skulle dra till skogen och leta svamp hehe
vi hitta lite iallafall fyfan vad gott de är med kantareller nyttigt oxå
så då är de enu bättre <3.
Vi var vel där ungefär i tre timmar innan vi åkte hemmot och
tog en dusch och åt kantarellerna mums<3.

Så ska vel ta och klä på mig nu o de
för sitter i handduk men de är skönt hehe kan gå såhär hela
dagen el vad säger ni ? <3.
jajaj imorgon blir det jobb igen skönt tkr jag fan har vart ledig nu i 4 veckor så
de räcker för min del nu är de slit och släp som börjar igen,
är ju lixom inte ledig förns i jul igen så bara åh köra på
så går året fortare .

Hoppas man träffar  någon pudding på
åfesten som börjar snart jag ska lätt ner iallafall
de är ju roligt men fan det kostar typ 350 att gå in om man ska kolla
på alla band , man kan ju stå utanför och glo på de man hör
säkert lika bra.
hejsvejs nu är de kläder som gäller
sedan käka något <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0